10. og 11. December

Posted: 11. december 2011 in Tanker
Tags: , ,

Der er meget at glæde sig over i disse dage og jeg har haft megen chance for at glæde andre..
Dåbskagen som jeg lavede fredag, blev brugt lørdag, da min venindes tvillinger blev døbt.
Desuden hjalp jeg hende med maden til dåbsfesten, for helt ærligt, som mor til tvillinger har du rigeligt at se til i forvejen.
Og når jeg nu har tiden og overskuddet, så kunne jeg da lige så godt hjælpe🙂

Idag har den stået i familiens tegn, med frokost hos min bror og en tur i den gamle by i Århus.
Vi var afsted med min bror, forældre og mine bedsteforældre.
Det var super hyggeligt og jeg nød det virkelig🙂

Nu vil jeg nyde tiden hos min bror, inden den står på køretur sydpå…
Og det eneste jeg har at se frem til er en opgave og super aftensmad🙂 Vi var nemlig så heldige at der var en masse mad tilbage igår, efter at dåbsfesten var overstået..
I aften står den på resten og hygge inden den sidste uge inden ferien går igang…

Fortsat god søndag…

Skriv et svar

