8. og 9. December

Posted: 9. december 2011 in Tanker
Tags: ,

Jeg har en veninde, som har fået jordens dejligste drenge.
Hun fik de skønneste tvillinge-drenge i august og imorgen skal de døbes.
Og i den forbindelse har jeg tilbudt at lave dåbskagerne.
For der skal selvfølgelig være to, når det handler om to drenge🙂

Resten af dagen står på opgaveskrivning, småkagebagning, opsmøring af kage og pyntning af kagen engang i aften.
Jeg ved at det vil gøre min veninde glad og derfor tilbød jeg med glæde.
Igår var jeg nede ved hende for at hjælpe med borde og pynte op, samt knuge og kysse de skønne drenge..
Ved ikke hvem der for mest ud af de besøg, hende eller jeg?😀

Glædelig fredag allesammen!!

Skriv et svar

