Billeder..

Posted: 7. december 2011 in Mad, Tanker
Tags:

Jeg har taget en masse billeder.. ALT for mange!!
Og jeg har slet ikke blogget om dem..
Problemet er at jeg ofte tager billeder, tænker at jeg må blogge om det senere og så kommer jeg fra det.
Men da jeg bagte aristokrater idag, så tænkte jeg at jeg ville tage et par billeder af resultatet.
Og her kommer det så.
Samt en masse andet.


Jeg lavede dejen aftenen i forvejen og pakkede den i film.
Det gjorde at det var super hurtigt at lave dagen efter.

Derefter var det bare at skære i skiver og i ovnen i 11 minutter.


174 stk blev det til.
Mums siger jeg bare!!


Og så lige et billede af forretten fra min fødselsdag.
Indbagt laks – Portionsanrettet.
Indholdet var butterdej i kanten, samt laks, revet gulerod, revet fennikel og en god klat pikantost.
Det var VIRKELIG godt.


Og så en tærte uden bund. Tror jeg er kommet frem til at kalde det for en bagt omelet. Men synes bare også det er forkert.
Hmm.. Anyway, der var spinat, skinke i tern og hvide bønner i. Æggeblandingen var bare æg, hytteost, salt og peber.


Og så lige en gang sushi fra min fars fødselsdag. Jeg er normalt ikke så glad for sushi, men det her var faktisk ret godt. Det var fra BarSushi i Kolding og mine får ALTID sushi derfra.


Til sidst et billede af de produkter jeg fik fra ELF 
Jeg er blevet SÅ glad for produkterne og især min foundation (i pudderform) er super god.
Neglelakken som jeg bestilte i farven Nude, er så fin.
Den er diskret, men gør at mine negle ser fine og velplejede ud. Og så holder den godt.
Alt i alt et godt køb.

Nu vil jeg passe hund for en af mine venner, indtil kæresten kommer hjem og nyder småkager med mig :-)

Skriv et svar

