7. December

Posted: 7. december 2011 in Mad, Tanker
Tags: , , , ,

I denne søde juletid, glæder jeg mig over….
Ja faktisk ret meget idag…
Jeg har haft en rigtig god dag på universitetet, som først bestod af 3 timers forelæsning af den virkelig inspirerende slags.
Derefter stod den på frokost og snak, med en masse dejlige uni-tøser.
Jeg har oplevet noget, som jeg først rigtig fik sat ord på idag.
Fællesskab..
Der kan være en konkurrence på universitetet og det er ikke alle der er klar over det.
Men faktisk kan det være ret ubehageligt og også ret unødvendigt.
Men ikke desto mindre, så har jeg ikke haft det store med mine medstuderende at gøre.
Før nu.
Jeg ved ikke om jeg er kommet på et godt hold eller hvad det er, men under frokost blev vi alle enige om, at vi havde opnået et fællesskab, som ingen havde haft før.
Og det er da dejligt!
Jeg har så også gjort noget for det og det er da dejligt at det gav noget 🙂


Og nu skal der jules.
Jeg er virkelig ved at puste til julestemningen, for jeg vil mærke den!
Derfor lægger jeg også dette billede ud, fra december sidste år.
Er det ikke smukt?
Resten af eftermiddagen står på bagning 🙂
Jeg lavede igår en portion aristokrater, kender du dem?
Du kan finde opskriften lige her
Jeg følger NÆSTEN opskrifter, på nær at jeg putter lidt mere citronskal i, samt vanilie.
Denne gang har jeg tilsat 2 tsk vaniliepulver, men hvis jeg havde haft mere, så var der røget en ½ vaniliestang i.
Jeg kan virkelig anbefale dem 🙂

Skriv et svar

