5. December

Posted: 5. december 2011 in Tanker
Tags: , ,

I dag bliver brugt på lige dele studie, kage-research og min kæreste.
Jeg har afsat formiddagen til at finde ud af, præcis hvordan og hvorledes det hele skal foregå, når jeg på fredag skal lave dåbskage.
Jeg har nemlig fået æren af at lave to gange dåbskage, til verdens smukkeste tvillinge-drenge 🙂
Og da dette jo er første gang, så er jeg lidt nervøs.
Jeg har nogle idéer med at eksperimentere med pyntning i royal icing, men da jeg aldrig har prøvet det før, krævede det lidt undersøgelse.
Kagen ved jeg allerede hvordan bliver. Indholdet bliver den skønne chokoladekage, som jeg altid bruger.
Den er PERFEKT til fondantpyntning, da den er ret fast i det og derfor kan tåle lidt 🙂
Hvis du har lyst til at prøve både kagen og hvordan det er at arbejde med fondant (mmf), så tryk her, hvor du finder både opskrifter og hvordan jeg pyntede min allerførste kage.

Lige om lidt står den på frokost og derefter opgaveskrivning, indtil min kæreste kommer hjem. Og så skal vi ellers et smut i Kolding Storcenter for at købe julegaver. Pyhh!
Jeg har selv arbejdet i Kolding Storcenter for nogle år siden og selvom det var rigtig fedt, så er julen VANVITTIG derude. Der er en milliard mennesker og der er INGEN der har respekt eller tid til andre. De står i vejen og tror egentlig bare at de ejer det hele.
Men i december-ånden vil jeg istedet gøre min tur til Kolding Storcenter, til dagens glæde.
Jeg vil være afslappet og imødekommende. Jeg vil være overskudsagtig og ikke stresse over andre mennesker.
Og så vil jeg prøve at gøre de par timer derude, så behagelige for min kæreste, som overhovedet muligt.

 

Skriv et svar

