3. December

Posted: 3. december 2011 in Tanker
Tags: , ,

Idag har jeg virkelig glædet mig over min kæreste.
Han er den person der er allervigtigst i mit liv og jeg prøver at vise ham dette, hver eneste dag.
Derfor var min glæde idag også noget til ham.
Og klokken var 2 i nat, så det gælder som den 3. december🙂

Jeg hentede ham og hans kollega fra julefrokost og selvom det måske virker som en lille ting, så blev de virkelig glade for det og de sparede et par 100,-
Idag har vi slappet af og sovet længe.
Nu spiller ham den søde playstation og jeg vil til at lave mad.

Kan i forresten mærke julestemningen?
Jeg kæmper virkelig for den i år.. Prøver at få den frem.
Igår så jeg “Love Actually” med min veninde og det hjalp lidt.. Jeg ELSKER den film!!
Håber julestemningen kommer nærmere, når jeg får bagt småkager i næste uge🙂

Skriv et svar

