2. December

Posted: 2. december 2011 in Mad, Tanker
Tags: ,

image

Idag har jeg haft sidste undervisningsgang med et af min fag.. Det gik super godt og eksamen virker ikk helt så skræmmende nu..
Efterfølgende stod den cafétur med 15 skønne kvinder fra mit hovedhold, plus tre nuttede babyer🙂
Det var min glæde idag… Jeg har desuden en: tøseaften med min veninde🙂
Det var hyggeligt på caféen hvor vi spiste frokost.. Vi spiste på Café Nicolai, som ligger i hjertet af Kolding.. Jeg fik en ceasar salad og et glas vand. Det var sådan set fint nok, men i min verden er der ikk rucola i en sådan salat. Dressingen var fint, det samme var parmasan og mængden af salat og kylling. Dog synes jeg ikke at kyllingskind (koldt) samt kylling på knogler hører sig til.
Salaten var alt i alt okay, men ikke en overdådig oplevelse. Til 88,- var det okay..
Tilgengæld er det ikke okay, at man ikke har light cola og at vand koster 15,-… Ja det er så min mening..
Alt i alt en medium oplevelse, men selskabet var skønt!
Dejlig dag indtil videre🙂

Kommentarer
  1. […] Nicolai Biograf og Café i Kolding. Jeg har tidligere været der og for et år siden kom jeg med denne anmeldelse af stedet. Denne gang var mit besøg dog lidt […]

Skriv et svar

