Cookies og besøg..

Posted: 23. november 2011 in Mad, Tanker
Tags: , ,

image

På trods af nældefeber, tog jeg kl syv imorges, afsted syd på.. Jeg skulle besøge min veninde som bor ca 35 min fra mig..
Vi ses engang i ugen til sladder, voksen-snak og børnleg. Hun har nemlig jordens dejligste drenge🙂
Idag stod den også på bagning, da jeg for et par uger siden, havde bagt chokolade-cookies til hende og hendes kæreste..
De var en succes og nu skulle hun ha opskriften og lære at bage dem selv..
Opskriften kan du finde herinde og de er SKØNNE!!
Resten af dagen står på afslapning inden studiegruppemøde imorgen🙂

Skriv et svar

