Fødselsdag..

Posted: 20. november 2011 in Mad, Tanker
Tags: ,

image

image

Igår kom min bror til byen, for at fejre min far..
Som altid er det skønt at samle familien og at vi alle kan ses..
Det var en aften med god mad og godt selskab..
Til forret fik vi sushi, fra Bar Sushi i Kolding.. Mine forældre er VILDE med maden derfra og jeg var faktisk imponeret..
Jeg er generelt ikke glad for sushi, men det her var faktisk ret godt..!
Vi var fem mennesker og fik det til forret.. Min far havde bestil 2 pakker med 14 stk i hver og det passede fint🙂

Nu vil jeg få overstået dagens gøremål, så jeg kan tilbringe min eftermiddag på sofaen🙂

Skriv et svar

