Her er lidt stille..

Posted: 14. november 2011 in Tanker
Tags: ,

image

Der sker ikke så meget på bloggen for tiden, men det bliver bedre.
Problemet er bare at jeg har RIGTIG travlt!
Sammen med min studiegruppe, er jeg igang med et tværfagligt projekt. Vi håbede at være færdig om 2 uger, da en fra min studiegruppe havde termin om 2,5 uge…
Hun har nu født😀
Jeg er rigtig glad på hendes vegne, men det skubber lige det hele lidt..
Jeg læser ret meget, skriver en masse og bruger næsten al min tid på studiet..
Så snart jeg får lidt luft, kommer jeg mere fast🙂

Skriv et svar

