Store bagedag..

Posted: 8. november 2011 in Mad
Tags: ,

image

image

image

image

I dag har jeg haft fri hele dagen, hvilket har været skønt..
Det betød bl.a. at der skulle bages🙂
Jeg fik bagt 32 pizzasnegle til kærestens madpakke, som han blev rigtig glad for..
Så blev der også bagt nogle grove boller med fuldkorns-rugmel og grahamsmel.. Jeg brugte min allrounddej til både pizzasnegle og boller..
Desuden fik jeg lavet Double Chocolate Cookies, som kæresten skal ha med på arbejde imorgen..
Til slut fik jeg lavet en tærte uden bund.. Eller hedder det en bagt omelet?
Anyway, den indeholdt spinat, hvide bønner, skinketern og en æggemasse med æg og hytteost..

Og så tog jeg over for at træne.  Pyyh.. Så står den på afslapning resten af dagen..

Skriv et svar

