Aftensmad og søndag på sofaen..

Posted: 30. oktober 2011 in Mad
Tags:

image

Sikke en weekend jeg har haft.. Familiehygge har virkelig været i højsædet og hele fredag, en del af lørdag, samt søndag har vi været sammen med min familie..
Lørdag var kæresten og jeg alene hjemme og spise.. Det endte med billedet du ser øverst.. En skøn kalvekotelet, ovnkartofler, stegte grøntsager og salatmayonaise.. Mayo er min helt store last.. Mayo og aioli kan jeg spise til MANGE måltider 🙂
I aften står den på comfortfood i form af den skønneste spaghetti carbonara.. Mums!!
Det har virkelig været en skøn weekend og jeg vil bruge resten af dagen med at se The Good Wife på Zulu 🙂

Kommentarer
  1. Xenia siger:

    Salatmayonnaise (ikke så meget alm. mayo) er også en af mine guilty pleasures. Jeg spiser den dog ikke rigtig til andet end pomfritter end ovnkartofler, men det alene er også nok, synes jeg 😀

    Lækkert måltid bortset fra det 😉

    Xenia
    http://www.hjemmehosxenia.dk/

Skriv et svar

