Efterår..

Posted: 25. oktober 2011 in Tanker
Tags: ,

image

I øjeblikket er efteråret rigtig over os..
Det er super dejligt for mig, for jeg elsker efterår..
Det blæser, det er koldt og det bliver tidligere mørkt… Love it!!
Igår var jeg på biblioteket i Kolding og på vej hjem smuttede jeg forbi Slotssøen..
Vand har altid givet mig en ro, og det synes jeg også jeg følte igår.. Jeg tog et billede af det, som jeg synes jeg ville dele med jer..
Med efteråret kommer både koldt vejr, men med dette kommer også de bedste simreretter, hyggedage med gode film og selvfølgelig at putte sig med en god bog..
Dette efterår er travlt for mig og det samme gælder julen.. Jeg vil dog afse tid til at nyde det og forhåbentlig blogge om det…
Nyder i efteråret?

Skriv et svar

