Ugens madplan..

Posted: 23. oktober 2011 in Mad
Tags: ,

image

Da jeg holder fødselsdag med min bror i weekenden, har jeg valgt ikke at lave madplan for det.. Både fordi jeg ikke ved hvornår jeg er hjemme og fordi vi muligvis spiser hos mine forældre en gang eller to..
Ikke desto mindre, skal vi jo have mad i hverdagene og det kommer til at se således ud:

Mandag: Kyllingeburger
Tirsdag: Risotto med bacon
Onsdag: Gratineret pasta med spinat og kylling
Torsdag: Sauté med ovnkartofler
Fredag: Wok med kokosmælk

Det jeg kalder Sauté er egentlig bare det du ser på billedet øverst.. Krydret kød med grøntsager.. Men det smager dælme godt😀

Skriv et svar

