Musik..

Posted: 22. oktober 2011 in Musik..., Tanker
Tags:

Jeg startede dagen blidt ud, med at høre en masse skøn musik imens jeg lavede studiegruppearbejde..
Jeg kan høre musik døgnet rundt og glæder mig SÅ meget til jeg får et hus. Mest fordi kæresten har lovet mig et “bibliotek”. Et rum med en stor blød stol, alle mine bøger og selvfølgelig et godt anlæg inkl. min pladespiller..
Jeg skal have et sted hvor jeg kan høre mine lp’er.
Indtil da må jeg nøjes med stuen.
Og når kæresten ikke er hjemme, så skal der høres musik til den store guldmedalje.
Fx denne her:

Jeg synes hun er fantastisk!
Og jeg har jeg det ofte sådan, at jeg hører det samme musik i perioder.

Og så skal der også høres live-optagelser når ham den høje ikke er hjemme.. Han er nemlig ikke super glad for det. Hvorfor? Ja det kan jeg ikke forstå.
Denne her tror jeg dog han vil acceptere, da der ikke er en masse rundt om der hujer og larmer🙂

Og så til sidst en sang jeg har det lidt underligt med.
Jeg ELSKER Hallelujah.. Men jeg er mest glad for to udgaver: Den originale og den dansk oversatte af Steffen Brandt og Tina Dickow.
Men men.. Denne udgave som Kate Voegele fremfører nedenunder er nu RET god..

Smukt…

Skriv et svar

