Konkurrence hos Hverdagsnadia..

Posted: 19. oktober 2011 in Mad, Tanker
Tags: ,

Den fantastiske gravhund Nadia holder en tegnekonkurrence..
Og præmien er en SKØN kop og jeg håber virkelig jeg vinder.. Se det ville være en præmie jeg vil blære mig med!!!

Mit bidrag er ikke smuk, som du kan se her nedenunder…

Faktisk er det ikke så kønt..
Men jeg vidste at jeg ville tegne en gravhund og noget med tyrkisk peber-bolcher🙂

Så gik der endnu en dag af min efterårsferie, med huslige gøremål, tegning i paint, samt et stk. banankage blev bagt..
Nu står den på kylling med ovnkartofler og jeg glææææææder mig.
Der er ikke noget bedre på en dvask dag, end mad der bare passer sig selv.
Kartoflerne ind i ovnen og det samme med kyllingen. Bum, mad en time efter🙂

Skriv et svar

