Oprør..

Posted: 18. oktober 2011 in Bøger...
Tags: ,

image

Det lyder som en ret voldsom overskrift, og det er det også lidt..
Jeg har efterårsferie og den skal bl.a. bruges på at læse..
Jeg har de sidste par uger, været fuldstændig begravet i Suzanne Collins bog-serie omkring pigen Kattua.. De fleste kender nok serien som The Hunger Games..
Jeg fik igår hentet den sidste bog, Oprør, hjem fra biblioteket, så jeg er hoppet under dynen og plejer min hals og mit læsehjerte🙂
Heldigvis står den på hjemmelavet pizza i aften, hvor bundene er langtidhævede, så jeg har masser af læsetid idag..🙂

Skriv et svar

