Ugens madplan..

Posted: 16. oktober 2011 in Mad
Tags: , ,

Så er der efterårsferie..
Eller det har jeg (og sikkert også mange andre), men det har min kæreste ikke..
Kæresten arbejder 7.30-16 alle dage, så en del af min tid skal bruges til, at rydde op, gøre rent, besøge veninder og kommer mig over min ondt i halsen.
Men alt det til side, så skal der jo stadig mad på bordet..

Madplanen for denne uge ser således ud:

Mandag: Lasagne
Tirsdag: Pizza med skinke og pesto
Onsdag: Kyllingeoverlår med ovnkartofler og grønne bønner
Torsdag: Salat med kylling og kartoffelcroutoner
Fredag: Stegt laks med pasta/spinatfad
Lørdag: Nakkekoteletter med tzatziki og ovnkartofler
Søndag: Brændende kærlighed

Uhmm… Glæder mig til det hele..
Frokost  i ugens løb bliver rester. Det er ofte det jeg spiser.
Kæresten får bagt pizzasnegle den dag vi laver pizza og så bliver de portionsinddelt og lagt i fryseren, så det passer med at han lige kan tage en pose op.

Opskriften på lasagnen fra mandag, kan du finde her.

Skriv et svar

