Ugens madplan..

Posted: 10. oktober 2011 in Mad
Tags: , , ,

Ugens madplan er baseret på at jeg igen har travlt, samt at vi har en del at se til i weekenden, hvor vi bl.a. har to gange fødselsdag vi skal til..


Anyway, den ser således ud:

Mandag: Koteletter i fad
Tirsdag: Kyllingesalat med hjemmelavet dressing
Onsdag: Sauté med rodfrugter i fad
Torsdag: Bagt laks på grøntsagsbund med pikantsauce
Fredag: Wok med krydret oksekød og nudler
Lørdag: 2 x fødselsdag
Søndag: Steak med grønne bønner og champignonsauce

Glæder mig især til torsdag, mest fordi det er kærestens maddag🙂 Saucen står jeg nok for den dag, da det ikke lige er hans største kompetence..
Jeg glæder mig også til rodfrugterne.. Jeg har lagt et billede ud fra sidst vi fik dem og de var virkelig en succes.
Mums!

En af dagene har jeg lige nogle opskrifter jeg skal have lagt ud.
Herunder bl.a. en lasagne fyldt med grøntsager, som er en af de bedste jeg har lavet LÆNGE!
Og så opskriften på vildtgryden vi fik igår.. Det smagte skønt, og jeg huskede at tage billeder hele vejen igennem denne gang🙂

Skriv et svar

