Om skader, sengetøj og uheld..

Posted: 10. oktober 2011 in Tanker
Tags: ,

Jeg synes jeg har været rigtig uheldig på det sidste..
Både i køkkenet og alle andre steder. Indenfor de sidste tre dage har jeg bl.a. skåret mig TO gange i fingeren og den sidste gang var her til morgen. Av for dælen hvor det gør ondt og det bløder som ind i helv….!
Jeg overvejede at tage på skadestuen og få det limet, men det er altså en lang bustur, så nu venter vi lige til kæresten kommer hjem og så må han kigge på det.

Heldigvis nåede jeg da noget, inden jeg skar mig. Nemlig at skifte sengetøj.
Jeg købte dette sengetøj for 1 år siden og jeg er rigtig glad for det. Kæresten er dog ikke, da det er til dobbeltdyne og han er ikke en dele-type…… Eller rettere, så er problemet vidst at jeg ikke er🙂
Nå men jeg har lagt et alm. hvidt betræk på en seperat dyne til ham, så går det nok.
Men er det ikke pænt?

Nu vil jeg prøve at se om jeg kan få lavet lidt arbejde til imorgen, hvor jeg har studiegruppemøde.
Skal heldigvis ikke bruge min finger til at læse🙂

Skriv et svar

