Om at sætte farten ned..

Posted: 8. oktober 2011 in Mad
Tags: ,

image

image

Jeg har haft en travl uge. Og lang.. Så i dag stod den på afslapning, både for krop og sjæl :-) 
Jeg har virkelig slemme problemer med min iskiasnerve for tiden, så selv om jeg helst ville ligge og sove, så er min krop ikke enig.. Den kan nemlig ikk holde ud bare at ligge stille..
Istedet fik jeg bagt pizzasnegle til kærestens madpakke og frokostpizza til ham og jeg🙂 Pizzaerne ser du øverst og de var SÅ gode… Kærestens var med skinke og majs, min med pepperoni og gorgonzola.. MUMS!!
I aften står den på tex mex og sikkert sådan en portion frugt som du ser øverst🙂

Skriv et svar

