Børn og madplan

Posted: 2. oktober 2011 in Mad, Tanker
Tags: ,

I går havde jeg æren af at være sammen med nogen af de bedste venner i verden.. Og ikke mindst de to vidundere som de har sat i verden!
Jeg er forelsket i jordens smukkeste tvillinger og efter at have set kæresten med dem begyndte jeg helt at glæde mig til det bliver vores tur🙂
Med det sagt fik jeg en snak med min veninde, om at spise godt, sundt og varieret og hvordan dette kan være en udfordring, når man har børn..
Vi håber at vi kan blive ved med at holde os til madplanerne når det bliver vores tur🙂

Ugens madplan herhjemme ser i hvert fald således ud:

Mandag: Krydret kød og grønt med ovnkartofler
Tirsdag: Lasagne
Onsdag: Tunfrikadeller
Torsdag: Hakkebøffer med grønne bønner og bearnaise
Fredag: Pizza med oksekød, champignon og gorgonzola
Lørdag: Tex Mex med grove pandebrød
Søndag: Vildtgryde med blomkåls/rodfrugtmos

Uhmm hvor jeg glæder mig til denne uge. Torsdag er kærestens maddag, da jeg kommer sent hjem fra træning.. Jeg spiser rester til frokost, da jeg har meget læsetid i denne uge..

Skriv et svar

