Mad..

Posted: 29. september 2011 in Mad
Tags:

image

image

image

Jeg nyder mad.. Og jeg nyder at smage en masse forskelligt. Dette kan måske være grunden til at vi får noget nyt hver dag..
Øverst kan du se lidt af det mad, vi har fået i denne uge.
I søndags fik vi risotto med bacon hvilket altid er en succes.. Jeg elsker risotto og synes det er perfekt søndags-hyggemad 🙂
Mandag fik vi frisk pasta med pesto og hertil en omgang krydret småkød med grøntsager.. Det smagte virkelig godt og er snart på menuen igen 🙂
I går stod den på kartoffelsuppe, hvilket jeg troede jeg også skulle have til frokost idag, meeeen sådan gik det ikke da kæresten spiste tre store portioner..

Dagene er gået med opgaver, studiegruppemøder og læsning.. Jeg er træt og min iskiasnerve er SÅ træls, men lige meget hva, så skal jeg til pilates i aften.. Kryds fingre for det hjælper 😀

Skriv et svar

