Jeg ønsker mig..

Posted: 26. september 2011 in Musik..., Tanker
Tags: , ,

Jeg ønsker mig tilbage til Sverige..
Faktisk ville jeg lige nu nyde, at side i shorts på badebroen og kigge på dette:

Jeg har haft så travlt på det sidste og haft så meget at tænke på, at jeg godt kunne bruge en ferie fra det hele.
Kæresten arbejder rigtig meget og når han er hjemme så sover han meget.
Og jeg er enten på universitetet, på designskolen, til studiegruppemøde, til forlæsning, til træning eller igang med læsning og forberedelse.
Jeg når ikke halvdelen af det jeg gerne vil og det gælder også blogning.
Igen har jeg taget tusind billeder jeg gerne vil dele med jer, men min hjerne rummer så meget mere end mad.
Jeg har set film som jeg vil anmelde, læst bøger jeg vil anbefale og hørt musik som jeg nød..
Alt dette og intet farer rundt i mit hoved.
Så idag har jeg fri.
Dvs. at jeg imorgen skal læse meget OG til studiegruppemøde, men jeg har brug for en pause.
Efter en fredag der bød på en laaaaaaaaang dag på uni, huslige pligter og en forskruet veninde, så kogte hjernen.
En lørdag der bestod af fødselsdag i kærestens familie, træning og en bytur med mine veninder hjalp på trykket.
Søndag var jeg i Geografisk Have i Kolding, hvilket var skønt! Der var åbent hus og jeg nød at komme ud og få lidt frisk luft og nyde efteråret og min kæreste.

Idag vil jeg kun to ting:
Købe ind
Slappe af

Og det er lige det jeg kan overkomme.
Jeg ville ikke tænke på opgaver, læsning eller støvsugning.
Idag er en afslapningsdag hvor jeg vil drømme.
Om et hus med plads til et klaver. Og et stort køkken.
Om lys og luft.
Om børn og harmoni.
Og om at skrive speciale til foråret og håbe på arbejde.

Indtil da vil jeg høre musik…
Nyde at John Mayer og Tina Dickow kan fange mit sind og få mit til at slappe af.

Og denne kan altid bringe mig tilbage. To år tilbage i tiden, til min og kærestens tidligere lejlighed, hvor vi hørte den og bare var glade🙂

Og så synes jeg i skal høre denne.
Hun hedder Amalie Skriver og hun er skøn..

Skriv et svar

