Travlhed og mad..

Posted: 22. september 2011 in Mad
Tags: ,

image

image

image

image

Idag har jeg haft studiegruppemøde.. Det går super fint, men vi har travlt og ved siden af undervisning og møder, har jeg en enorm mængde løsning..
Derfor er aftensmaden til den nemme side, dog stadig efter mine overbevisninger🙂
Ovenstående billeder er lidt af maden i denne uge..
Der er dog blevet tid til én form for overskud: jeg fik bagt boller og pizzasnegle🙂
Der går desværre lidt lang tid imellem at jeg skriver opskrifter ind, men jeg har ikke rigtig nogen grund til fx salat🙂

Skriv et svar

