Blæsevejr og frokost..

Posted: 13. september 2011 in Mad
Tags: ,

image

image

Frokosten idag var rugbrød.. Som jeg faktisk ikke bryder mig så meget om..
Men noget skulle jeg jo spise og jeg var først hjemme klokken 14.20 og jeg var SULTEN!!
Så den stod på rugbrød med fiskefrikadelle og remolade.. Og det var faktisk godt. Jeg pyntes med salat under og agurk ovenpå.. Der er jeg ingen grund til, at det ikke ser pænt ud🙂

Nu står den på træning og så forhåbentlig en omgang varm cacao til at hygge med senere.. Er der noget bedre end varm cacao i sådan vejr, som vi har lige nu?

Skriv et svar

