Mad der rækker langt..

Posted: 9. september 2011 in Mad, Tanker
Tags:

image

image

image

En del af at være studerende, handler om at spise billigt.
Det kan selvfølgelig betyde at man bare spiser pasta med ketchup, men det kan også gøres ved at få maden til at række længere.
For mig betød det bl.a. at jeg kogte en kylling igår. Bryststykkerne røg i fryseren og skal bruges til aftensmad søndag og derefter pillede jeg kyllingekødet af skroget.
Størstedelen kom i thaisuppen igår og en smule blev taget fra til mig. Det omdannede jeg idag til en kyllingesalat med skur, mayo, hakket løg, sennep, salt og peber.
Desuden var der så meget thaisuppe, at der var til frokost.
Én kylling blev altså til 4 x aftensmad og 2 x frokost.
Det er da studiemad, der er til at forstå🙂

Skriv et svar

