Frokostpizza..

Posted: 31. august 2011 in Mad
Tags: ,

image

image

image

image

image

image

Jeg har eksperimenteret lidt med frossen dej og indtil videre går det ret godt..
Billederne ovenover er fra dagens frokost, som var lavet af frossen dej.
For et stykke tid siden lavede vi pizza, men da der var for meget dej, kom jeg en klump i en frysepose og direkte i fryseren..
Den blev taget op igår aftes og lagt i køleskabet. Dejen kom dog ud af posen først og blev lagt i en skål. 1 1/2 time før jeg ville spise, tog jeg dejen ud af køleskabet så den kunne hæve lidt..
Jeg forbagte bunden og resten var som på billederne.
Jeg brugte min allround dej og ovenpå kom løg, rød peber, bacon og frisk mozzarella.. Skøn frokost og der var til min madpakke imorgen, medmindre kæresten spiser resten når han kommer hjem fra arbejde🙂

Forresten kan jeg se at trangen til Philly Cheese Steak Sandwich har bredt sig.
Jeg lavede min version af to gange for et stykke tid siden. Men hvis du er interesseret i en anden, kan du kigge inde på Newyorkerbyheart’s hjemmeside🙂

Kommentarer
  1. Phily cheesesteak sandwich rocks!🙂

    Hvis du serverer sådan en frokost, så kommer jeg gerne forbi da….

    KH
    Birthe

  2. studielivet siger:

    Se så er der jo to gode grunde til at lave pizza til frokost🙂

Skriv et svar

