Indkøb og aftensmad..

Posted: 30. august 2011 in Mad
Tags: ,

image

Sikke en dag vi havde igår..
Vi havde besluttet at tage et smut i Kolding Storcenter når kæresten kom hjem fra arbejde.. Det var så ikk lige den bedste dag at gøre det!
Der var kø i hele Kolding, ja det var simpelthen uudholdeligt!
Men vi kom da derud :-) 
Og vi fik købt det vi skulle plus en god balsam til mig….og et tørklæde…til mig! Jeg elsker tørklæder og har også en del. Og så var jeg så heldigt at finde et tube-tørklæde til kun 20,- og ja, så var min dag reddet..
Desværre var vi først hjemme klokken 19, så vi spiste ret sent.
Det endte dog godt, på billedet du kan se øverst.
Ovnkartofler, grøntsager, steak og bearnaise.. Hurtig mad..!
Og ja, grøntsagerne er fra frostpose, krydret efter mit hovede.. Og bearnaisen er min udgave af en pulverbearnaise.. Ingen smør i, tilgengæld bruger jeg en blanding af bearnaise-essens, estragon og olie, til at fordele pulveret i.. Og så tre dl mælk og så var vi kørende🙂

I aften står den på noget wok-noget og afslapning med kæresten🙂

Skriv et svar

