A la enebærgryde..

Posted: 25. august 2011 in Mad
Tags: ,

image

Aftensmaden var en succes og lige hvad jeg havde brug for. Varm, nærende og med et strejf af efterår.
Det blev en hjemmestrikket version af enebærgryde. Dog var den fedtfattig og lavet på bouillon og skummetmælk istedet for fløde og creme fraiche.
Det smagte glimrende og kæresten var glad.
Vi fik pastinak/kartoffelmos og grønne bønner til.

Nu vil jeg putte mig i sofaen og se Gossip Girl og Vampire Diaries.. Jeg ELSKER torsdage!!

Kommentarer
  1. Uhmm, det er godt nok længe siden jeg har fået enebærgryde. Det må på min liste igen🙂

    Kh
    Birthe

Skriv et svar

