Teknologi og en masse mad..

Posted: 23. august 2011 in Mad
Tags: , , ,

Advarsel: Hvis du er sulten, så kig ikke videre! Jeg blev i hvert fald lidt småsulten, da jeg kiggede mine billeder igennem..

Jeg er blevet rigtig glad for min smartphone, og bl.a. også for at lave indlæg på den, men nogen gange hapser jeg min computer, bl.a. for liiiiige at kigge alle mine billeder igennem.
Der faldt jeg over fire ting:
– En skøn salat med “kartoffelcroutoner”
– Den godeste pastasalat!
– En dejlig kyllingeburger (samt brødene dertil)
– En skøn aftensmad som jeg tidligere har vist billeder af, men disse er altså lidt bedre, da de var med mit kamera og ikke med min mobiltlf.

Skøn salat med steak, kartoffelcroutoner og hjemmelavet dressing.

Kartoffelcroutoner, som VIRKELIG var en succes!
Egentlig er det bare en mini-udgave af de ovnkartofler jeg plejer at lave.
De var krydret med rosmarin, hvidløgspeber, paprika og salt…MUMS!

Salaten..

Kødet tilsættes. To skønne steaks blev krydret, stegt og skåret ud.
Og så røg de lige på panden igen, for at optage alt smagen fra panden.
Og så i salaten.

Close-up af salaten..

Aftenens tallerken..

Skønne flûtes til kyllingeburger og kærestens madpakke…

Skøn burger!!

Og pastasalat! Elsker virkelig pastasalat for tiden.. Og især når der er til frokost dagen efter 🙂

Stegt kylling, god salat, pasta og en dejlig hjemmelavet dressing 🙂

Og så den skønne aftensmad, som jeg har nævnt i et tidligere indlæg: Svinefilet med salat, ovnkartofler, feta og dressing.

Det var virkelig dejlig sommermad!

– Her var lige lidt inspiration fra mig. Nu vil jeg slappe af med min kæreste og nyde at alt mit hårde bageri og arbejde idag har resulteret i 10 x madpakke til kæresten og pizza til aftensmad + min frokost imorgen…
Og at kødsovsen allerede er lavet til lasagnen imorgen.. MUMS!

Kommentarer
  1. Du har ret, virkelig lækker mad – og de kartoffel croutoner må jeg helt sikkert forsøge mig med 🙂

    Kh
    Birthe

  2. […] rodfrugter i efteråret. Du kan finde efterårsopskrifter her og her , samt skøn forårsmad lige her. Det er lækkert og meget […]

Skriv et svar

