Madplan og ugens aktiviteter..

Posted: 22. august 2011 in Mad, Tanker

Så er ugen igang efter en SKØN weekend ved Vesterhavet. Det var super lækkert og lige hvad jeg havde brug for.
Da vi kom hjem blev der lavet madplan, så der er styr på det. Dette er mest da jeg så småt er gået igang på uni igen, så der skal være styr på det hele🙂

Madplanen ser således ud:
Mandag: Hakkebøf med bløde løg og brun sovs (kærestens valg)
Tirsdag: Hjemmelavet pizza
Onsdag: Lasagne
Torsdag: Gryderet med rodfrugtmos
Fredag: Rester
Lørdag: Til fødselsdag
Søndag: Thaisuppe

Således ser ugen ud, altså madmæssigt🙂
Derudover skal jeg fylde fryseren med pirogger, pølsehorn, pizzasnegle og boller til madpakker..
Idag og imorgen har jeg møder med studiegruppen og ellers står den på tøsehygge fredag og min farmors fødselsdag lørdag🙂
Dejlig uge!
Og nu skal der slappes af, inden kæresten kommer hjem og vi skal købe ind🙂

Skriv et svar

