Inspiration til aftensmaden..

Posted: 11. august 2011 in Mad, Tanker
Tags:

Jeg har nu været rundt på diverse sider for, at finde noget inspiration til hvad vi skal have i aften.
Da der allerede er taget kød op af fryseren og jeg ikke gider købe ind, så begrænser det mig lidt.
Jeg har kigget lidt i mine egne opskrifter og billeder, som fik dette.

Desuden var jeg inde på Nemme Opskrifter, hvor jeg blev lidt hooked på denne opskrift som minder meget om noget jeg har lavet før.
Tænker dog at jeg vil servere den med nudler eller bare grøntsagerne som er i…og så lidt stærk, men tilgengæld med lidt æblegelé for at give sødme.

Inkl nudler

Ovenstående billede er med andebryst, men det i aften bliver med kødet i.

Håber det bliver godt 🙂

 

Skriv et svar

