Ferie og mad..

Posted: 11. august 2011 in Mad, Tanker
Tags: ,

Oftest bruger jeg ferier på, at lave det mad, som jeg ikke har overskud til i hverdagene.
Dette kommer bl.a. at jeg ofte har en laaaang liste over ting jeg gerne liv prøve at lave.
Nu er det bare sådan, at jeg er løbet ind i en mad-blokade.
Ja hvis forfattere kan få skriveblokade, så kan jeg vel også… Eller hva?

Hver eneste gang jeg går ud i køkkenet, bliver jeg helt opgivende og går ind i stuen igen.
Jeg tror det bunder i at jeg stadig er ufatteligt træt og faktisk ingenting orker.
Det eneste jeg orker er hvis der er nogen der ville komme forbi med sådan en her:

Ja det var så lige en åben version af en Philly Cheese Steak Sandwich.. Eller i hvert fald min version af den.
Jeg ville ønske at jeg havde en sandwich med bløde løg, steak, smeltet cheddar og mayo foran mig lige nu.. MUMS!
Håber snart at mad-blokaden forsvinder, da jeg skal i sommerhus snart og ville nyde et par dage hvor jeg lavede mad🙂

Kommentarer
  1. Åhhh, en Philly steak er altså ikke at kimse af🙂

    KH
    Birthe

Skriv et svar

