Familiesvagheden..

Posted: 9. august 2011 in Mad, Tanker

image

Vores familiesvagheden er uden tvivl mad.
Jeg er vokset op med en masse god mad og en fælles interesse for at skabe noget velsmagende..
Efter både min bror og jeg er flyttet hjemmefra, har vi taget denne glæde med.
Dermed er jeg stolt over at have en 22 årig lillebror, der gider lave spændende og sund mad, selvom han er på su og bor alene.. Igår sendt han mig billedet af hans aftensmad, som jeg fik lov til at dele med jer. Han fik salat med vandmelon, tomat, forårsløg og feta som tilbehør til krydret kylling.. Mums! Hvor mange fyre i hans situation gør mon det?😉

Skriv et svar

