Munkedal i Sverige..

Posted: 7. august 2011 in Tanker

Langt om længe et indlæg, om det skønne uge jeg havde i Sverige.
Det er ved at være en måned siden jeg var deroppe, men derfor skal i da ikke snydes for hverken billeder eller informationen om at det VIRKELIG var en skøn tur.
Faktisk ville jeg ønske jeg var der lige nu🙂

Huset lå i nærheden af Munkedal, som i sig selv er en lille by.
Vi boede så en del kilometer ude i ingenting.

Der var en fin indkørsel op til huset og rigeligt med plads.

Og huset i sig selv var meget indbydende..

Køkkenet havde en rigtig god størrelse og spiseplads. Vi brugte dog mest terrassen.

Og badeværelset i hovedhuset.
Derudover var der også et toilet i hovedhuset og der var et badeværelse i det lille anneks som kæresten og jeg boede i.

Og så fra terrassen kunne man skue dette.
Og selvfølgelig skulle vi prøve det!
Det er et træ-brændekar og det var fedt! Mon der er nogen der laver sådan nogle i DK?

Og så den FANTASTISKE udsigt, som jeg på ingen måde kan vise i billeder.
Det var så skønt!

Kæresten og jeg boede i dette lille anneks. Det var virkelig sødt og det var luksus at have vores eget hus.
Selvom jeg holder meget af min familie, så er det alligevel rart med noget privatliv🙂

Og vi havde endda vores egen terrasse..

Jeg elsker at være i Sverige. Jeg holder meget af kulturen, maden og hele levevisen deroppe.
Og så er Sverige så smukt!
Jeg er kommet der siden jeg var lille og har holdt ferie i Sverige mange gange (10 måske?)
Sverige er klart et besøg, og hvis du smutter derover, så tag lige en Festis med til mig🙂

Jeg ELSKER Festis, så Carlsberg, få dem nu lige til DK!!!

Kommentarer
  1. Hvor fantastisk. Vi har tilbragt så mange somre i Sverige, som jeg er vild med. Hvor har I lejet huset henne?? Det ser meget fristende ud🙂

    Mange hilser
    Birthe

  2. studielivet siger:

    Åhhr Birthe, det var simpelthen så skønt og jeg kan helt klart anbefale det!
    Vi har lejet det via Novasol og det har vi gjort næsten alle gange🙂
    Huset var rigtig fint og du skriver bare hvis du skal ha et link🙂

  3. Du må meget gerne sende mig et link🙂 Vi har af og til kigget på Novasol, men syntes at de var for dyre. Vi har altid lejet gennem Smålandsrejser……

    KH
    Birthe

  4. […] bare på at køre igennem Sverige. Billedet længere oppe er taget nær et sommerhus vi lejede sidste sommer. Det var så skønt et område! Og det er det jeg vil drømme om nu, imens jeg dykker ned i […]

Skriv et svar

