Bryllup, kage og kærligheden…

Posted: 7. august 2011 in Tanker

I går så jeg kærligheden i fuldt flor. Jeg var nemlig til et helt igennem fantastisk bryllup!
Kæresten og jeg kørte hjemme fra klokken 12, og klokken 2.30 i nat vendte vi hjem, efter en skøn dag.
Brudeparret er skønne mennesker, festen var underholdende, maden var lækker og vejret fantastisk…
Og så var der jo blevet bagt en kage.
Jeg har bagt en kage, der minder meget om denne her:

Forskellen var dog at deres var MEGET pænere. Jeg nåede desværre ikke at få et billede af nogen af de to kager jeg havde lavet, da de forsvandt så hurtigt. Ovenstående er fra 1½ måned siden, hvor jeg lavede denne ud af “rester”.

Kærligheden er en smuk ting, og fornyelig læste jeg dette:

“Alt er intet, uden kærligheden”

Det er SÅ sandt, og at jeg så læste det på en toiletrulle, det er vel ligemeget😀

Skriv et svar

