Intet nyt herfra..

Posted: 1. august 2011 in Mad, Tanker
Tags: ,

image

Der sker ikke så meget herhjemme.. Jeg har taget en masse billeder af skøn mad og jeg har hverken lavet indlæg om ferie i Sverige eller Thy. Men jeg orker ingenting.
Jeg har dog lige et billede fra aftensmaden, som var svinemørbrad med ovnkartofler og salat. Let og sommerligt🙂
Jeg er træt og laver kun liiiige det jeg skal og ikke mere.
Det har betydet at jeg har brug for, at komme lidt væk. Jeg efterlader derfor kæresten hjemme, da han alligevel skal arbejde.
Istedet smutter jeg til Blåvand sammen med min mor. Et par dage ved Vesterhavet burde være godt for mig.
Så må vi håbe der er mere energi når jeg kommer hjem🙂

Skriv et svar

