Søndag..

Posted: 19. juni 2011 in Tanker
Tags:

Pyhh den her dag har været lang…
Og den er langt fra færdig endnu!
Jeg har:
– Læst ALT mit materiale og er blevet færdig idag🙂
– Ryddet op i køkkenet
– Lavet madplan
– Ryddet op i sko, hvilket betød at 5 par røg ud.. SUK!
– Planlagt fest for kæresten
– Lagt planer over indkøb
– Fået styr på kærestens kage (vaniliebunde, hvid chokolademousse og jordbær)

Nu mangler jeg bare:
– At kigge mine eksamensnoter igennem
– Lave aftensmad
– Ordne vasketøj
– Finde en mirakelkur til en MEGET dum iskiasnerve
– Slappe af

Og så nyde livet..

Se hvad jeg fandt oppe på universitetet, lige efter jeg havde afleveret min sidste skriftlige opgave.
Det er en lille ting, men jeg  synes den var så fin.

Nu vil jeg høre Muse-koncert på DrK og glæde mig over at jeg om to dage, har overstået endnu en eksamen..

Skriv et svar

