Mine dage.. I billeder…

Posted: 18. juni 2011 in Mad, Tanker
Tags:

Det sker ofte at jeg tager billeder og tænker “Det skal jeg lige huske at blogge om”.. Og det sker bare ikke.
Jeg har tusind ting jeg gerne vil blogge om, men jeg når det ikke..
Og det er jo egentlig lidt snyd…

Det første billede er en dag jeg skulle have frokost. Det er egentlig et dumt billede, men det overraskede mig hvor godt, noget så enkelt kan smage.
Et flûte flækket, smurt med mayo og så med salat, hamburgerryg, cheddar og tomat.. Mums!

Og så blev der bagt cookies..
De gode fra Hummingbird Bakery. MUMS!
Men denne version er bare med mælkechokolade.. Hvilket gør at de flyder en del ud.. Men er überlækre

Og så var jeg i Superbest.. Og købte Heinz Mayo og andre dejlige produkter der ellers ikke bliver solgt i DK..
Herunder Betty Crocker. Og så var det lige at kæresten faldt over denne

Kæresten bagte dem selv, og de smagte okay.. Om end lidt fladere🙂

Og så lige et billede af en snasket burger, dog med hjemmebagt bolle..
Fordi det kan alle få brug for.. Og det får jeg tit🙂

Og nu vil jeg smutte tilbage til det, som jeg bruger min tid på..
Opgaver!
Ja og så eksamenslæsning. To eksamener tilbage..🙂

Ja livet som studerende indeholder det hele. Både mad, sjov og opgaver..

Skriv et svar

