En mund frisk luft..!

Posted: 14. juni 2011 in Uncategorized

Det var det jeg følte at jeg fik, i det øjeblik jeg afleverede min opgave.
Det var simpelthen sådan en befriende følelse.. Og resten af dagen var bare super skøn!
Jeg har hygget med min veninde, været på Jensens og været i biografen med min dejlige kæreste.

Jeg er normalt ikke glad for Jensens og har næsten kun dårligt minder derfra.
Men det hjalp lidt idag, da jeg ÆÆÆÆÆLSKER salatbar.
Fik et stykke kylling (der godt nok var afgået ved døden, ved at blive stegt i 20 timer) og fri salatbar. Og salatbaren var super.. Så lidt glad var jeg da…

Og så kom jeg hjem, fik trænet og så stod den på:

Og den var virkelig sjov.. Hvis man tager den for det det er, og selvfølgelig ikke en kulturel oplevelse som sådan, så var det virkelig en god film.
Den var ikke så god som den første, men den var rigtig god. Og hvis i har set Tømmermænd i Vegas, ville i ikke blive skuffet.
Nu vil jeg læse lidt, inden jeg smutter i seng. Det har været en lang og skøn dag!

Skriv et svar

