Ondt i maven.. Og misundelse…

Posted: 9. juni 2011 in Tanker
Tags: ,

Misundelse er en grim ting..
Meget!
Og så giver det mig ondt i maven. Og misundelse er især slemt for mig, her op til eksamenstid.
Sidste år var det rigtig slemt, da jeg fik mit første 2-tal.
Okay okay, underviseren og jeg havde det ikke ret godt sammen.
Han forstod ikke mit projekt.
Han lod mig ikke tale om de faglige begreber til eksamen.
Jeg vil slet ikke beskæftige mig med faget efterfølgende.
Men alligevel så gjorde det virkelig ondt indeni, at få det skide 2-tal. Og det er ikke engang dumpet!!

Men nu er det sådan at jeg var til eksamen i mandags. Og der fik jeg ikke 2, jeg fik 4. Hvilket er okay.
Jeg synes det var dybt åndsvagt at lave projektet og jeg havde fået af vide af min underviser, at hvis jeg lavede noget forkert, så måtte jeg ikke ændre det.
Hvilket hun så vælger at ændre mening om til eksamen og spørger, hvorfor jeg ikke ændrede det hvis jeg var utilfreds? Ja hvorfor tror du…?
Igen et fag som jeg ikke gik syndeligt meget op i, så 4 er fint.
Det skal dog siges at jeg faktisk har gjort ret meget for det. Jeg har knoklet, jeg har forberedt mig og jeg har arbejdet hårdt.
Og nu har jeg så fået af vide, at en fra mit hold har fået 7.
Og hun har ikke lavet en skid!!!
Intet!
Misundelse er en grim ting.
Heldigvis synes jeg dog at nogen fortjener gode karakterer. Dem der har arbejdet for det, som fx min kæreste, der i dag fik 12. Og ved i hvad, han fortjener det!!

Nu vil jeg fokusere på den næste eksamen.
Og selv om jeg sikkert ikke får en fantastisk karakter, så vil jeg gøre et godt stykke arbejde alligevel.

Skriv et svar

