Et lille pusterum.. Og en madplan

Posted: 7. juni 2011 in Tanker
Tags: ,

Første eksamen er overstået og bestået.
Det er aldrig sjovt at gå til eksamen og jeg var rigtig nervøs. Dermed er jeg også rigtig glad for at det er overstået.
Nu kan jeg fokusere på min næste eksamen, som er en skriftlig.
Jeg skal aflevere en 15 siders opgave på tirsdag klokken 12 og den bliver super at få ud af verden!
Men indtil videre nyder jeg det faktisk, at kunne gå herhjemme og skrive opgave når jeg har lyst.

Det har dog gjort at jeg igen, ligesom alle andre semestre, har fået en underlig døgnrytme. Jeg står op klokken 12 og spiser morgemad, spiser frokost klokken 16-17 og spiser aftensmad klokken 22.. Ja det er lidt underligt.
Mon det kun er mig der er sådan i eksamensperioder?

Heldigvis stod kæresten for aftensmaden i aften. Det betød at jeg kunne komme over og træne, og så komme hjem til aftensmad🙂

Ugens madplan ser således ud:

Mandag: Laks med spinatrøræg
Tirsdag: Kyllingefrikadeller med feta og hvidløg og hertil stuvet spidskål og nye kartofler
Onsdag: Wok med nudler, grøntsager og kokosmælk
Torsdag: Hakkebøffer med fritter
Fredag: Thaisuppe
Lørdag: Cæsar Salad med kylling
Søndag: Koldskål

Koldskålen bliver uden æg. Jeg laver den selv af kærnemælk og yoghurt, vanilie og sukker. Enkelt og let. Og så smager det skønt.
Samtidig skal vi til pinsefrokost og min mormors fødselsdag, så jeg tror at koldskål er lige det jeg har brug for🙂

Nu vil jeg slappe af og nyde en lille smule frihed inden jeg skal sove, og så begynder det hele med opgave og så videre igen.

Skriv et svar

