Der er så stille nu…

Posted: 4. juni 2011 in Tanker
Tags:

Ja jeg indrømmer blankt, at der ikke sker ret meget på bloggen for tiden.
Jeg har travlt.. Meget travlt..


Der blev afleveret to store opgaver i mandag og tirsdags. Nu står den på opgaveskrivning og eksamensforberedelse.
Jeg skal nemlig til mundtlig eksamen på mandag og jeg er ret nervøs.
Desuden har jeg en opgave på 15 sider der skal afleveres om 1½ uge..
Pyhh.. Synes der ligger meget oveni hinanden.

Så derfor sker der altså ikke så meget herinde, og helt ærligt, så kan det godt være at der går 1½ måned før der sker noget igen. Jeg har travlt med alt muligt, men eksamen fylder mest og det har jeg valgt at prioriterer lige nu.

Nu vil jeg slappe lidt af, nyde det gode vejr og læse “Linger” færdig..
Og lytte til Adele’s smukke stemme!

Så smukt!!

Skriv et svar

