Der var engang det handlede om mad…

Posted: 28. maj 2011 in Tanker
Tags:

Jeg er meget glad for min blog.
Jeg er ikke en af de mest besøgte, men jeg hygger mig med at skrive og dele mine tanker og erfaringer med resten af blogland. Med det sagt, så er der nok ikke et lable eller et mærkat, til min form for blog.
Jeg blogger om mad, kager, universitet, bøger, film og musik.. Og så alt det andet der fylder i min hverdag.
Og selvom mad fylder meget, så ser jeg ikke min blog, som en desideret madblog.
Med det sagt, så får jeg ufattelig meget inspiration, når jeg hver eneste dag, hopper igennem mine 15-20 faste blogs, hvoraf ca. 80% er madblogs.
Jeg synes da også det er spændende at læse om deres liv, men nogen gange så bliver det for meget.
Jeg skriver dette indlæg, da jeg er DYBT rystet.
Jeg er forundret over at kvinder, på den anden side af 30!!! kan finde på at hænge hinanden ud og rakke hinanden ned i det offentlige rum.
Jeg vælger ikke at nævne navne, mest fordi jeg ikke vil pådutte andre min mening. Og samtidig synes jeg også det er i orden at folk tager parti. Jeg gør det bare ikke!
Jeg overvejede at skrive kommentarer til begge bloggere, men ombestemte mig.
Af to grunde har jeg ikke skrevet noget:
1) Jeg vil stadig gerne have en dialog og kunne følge med i deres sider og kommenterer på deres opskrifter.
2) Hvorfor skulle jeg? Der er så mange der gør det og de ville ikke tage notits af mig alligevel.

Og så sidder jeg her, som 24 årig og som glad blogger, og tænker at hvis man ikke vil svines, så skal man blive indenfor hjemmets fire vægge og ikke have kontakt til nogen overhovedet.
For det er da så åbenlyst, at der ikke kan siges et eneste ord, uden det bliver misforstået eller fordrejet.
Med det sagt, så håber jeg at det falder til jorden og igen begynder at handle om mad og deres liv.
For jeg synes om at læse om deres liv, mad, op og nedture og alt det andet der følger med. Men diskutioner og dumt kvævleri, så hvis det er det jeg mangler, så kan jeg da bare tage til halbal eller tilbringe en time sammen med teenagetøser.

Håber for alles skyld og for bloglands kvalitet, at en af dem en dag opfører sig voksent og modent, og beslutter sig for at stoppe. Stoppe med at hænge hinanden ud og stoppe med at beskylde hinanden for jeg ved ikke hvad.

Det var bare min mening, og den har jeg ret til, for hey, det er min blog!

Skriv et svar

