Imens jeg venter…

Posted: 25. maj 2011 in Tanker
Tags:

Og det er lige præcis det jeg gør lige nu…venter…
Venter på at denne uge er overstået, så jeg mandag og tirsdag kan få afleveret to opgaver.
Jeg er meget presset for tiden og har både været til studiegruppemøde og derefter brugt 6-7 timerpå at skrive både strategi, økonomi og tværfagligt projekt. Pyhh..

Der kommer en mere spændende blog i næste uge, men for at være ærlig, så er det her jo også en del af studielivet.
Jeg har ofte travlt og især op til eksamen.
Og det er selvfølgelig ikke altid sjovt, men ikke destomindre, så synes jeg min uddannelse er det værd.
Studielivet på uni er ikke kun at “nøjes” med 14 undervisningstimer i ugen, det handler også om at læse dobbelt så meget ved siden af.
Det handler ikke kun om at gå i byen og have masser af frihed, det handler også om at overleve for 4800,- i måneden, hvilket kan være svært når man bruger ca. 5000,- om året på bøger.
Jeg elsker studielivet, men jeg glæder mig meget og venter også samtidig på, at jeg kommer ud på arbejdsmarkedet.
Jeg glæder mig til at bruge alt det jeg har lært.

Indtil da vil jeg kæmpe for at få min kandidat.
Nu vil jeg smutte ind i seng, selvom der er 10 timer til jeg skal op. Hva kan jeg sige, det er hårdt at være studerende, men jeg ville ikke bytte det for noget🙂

Skriv et svar

