Hjemme igen.. Til opgave og madplan..

Posted: 22. maj 2011 in Mad, Tanker
Tags: , , ,

Efter 4 skønne dage ved Vesterhavet, er jeg nu hjemme igen.. Men det er dog ikke med min gode vilje, for helt ærligt, så ville jeg allerhelst være blevet derude. Der er bare intet som den stilhed og ro, som er derude.
Jeg fik dog lavet andet end…ingenting…
Jeg fik lavet en smule på min opgave og læst. Både studierelateret og i “Linger”.
Idag er vi så hjemme og jeg har planer om at slappe af nu. Har nemlig brugt en stor del af eftermiddagen på at skrive opgave og nu er jeg træt.
Jeg har kun overskud til tre ting; blogge madplan, lave carbonara og læse “Linger”.. Mangler kun 120 sider..🙂

Madplanen er uden de store nyheder, da jeg skal aflevere to opgaver på næste mandag og dermed kun har én uge tilbage. Dermed bliver den kommende uge domineret af skrivning, rettelser og søvnmangel.
Madplanen ser således ud:

Mandag: Kyllingeburger med hjemmelavet dressing
Tirsdag: Steaks med nye kartofler, bønnesalat og aioli
Onsdag: Risotto med bacon, hvidløg og spinat
Torsdag: Kokos/karry-gryderet med fuldkornsris
Fredag: Lasagne
Lørdag: Frisk pasta med ramsløgspesto og parmasan
Søndag: Salade Niçoise med grove flûtes

Ingen store udsving, men god mad som jeg vil nyde og glæde mig til.
Nu vil jeg finde en dyne og læse🙂

God søndag!

Skriv et svar

