Babyduft og en dejlig dag…

Posted: 17. maj 2011 in Tanker
Tags: ,

Idag har været den bedste dag i laaaaaaaang tid…
Jeg har været sammen med to dejlige veninder, som jeg har kendt i snart ti år..
Og de havde begge hver deres dejlige bare med! Åhhr ha..
Jeg holdt dem begge to, gik rundt med dem og duftede til deres dejlige hoveder.. Mums, er der noget bedre end babyduft?
De føltes så skønne og jeg glæder mig til det bliver min tur.. Dog var jeg glad for at komme hjem til kæresten igen og at jeg bare kunne slappe af 🙂

Så det gjorde jeg resten af dagen… Slappede af og duftede til min hånd, som stadig havde lidt babyduft..
Nu vil jeg hente en dyne, se Bones og glæde mig over at der findes sådan nogle dejlige små tingester 😀

Skriv et svar

