Bananmuffins og næste uges madplan..

Posted: 15. maj 2011 in Mad, Tanker
Tags: , , ,

Søndag er hyggedag for mig..
Jeg hører god musik, slapper af og går bare og tuller rundt.
Lige nu er jeg fx igang med at bage de skønne og lette bananmuffins som du kan finde lige her.. Og så hører jeg Adele, som jeg synes har en fantastisk stemme.

Om lidt skal jeg have en dyne ind i sofaen og så skal jeg se “Mysteriet om Månedalen”.. Ved ikke om den er god, men fandt den til en 20’er og jeg ELSKER fantasy-film…

Næste uges madplan blev klar allerede igår og ser således ud:
Mandag: Kyllingesalat med feta og grovflûtes
Tirsdag: Koteletter i fad med fuldkornsris
Onsdag: Lasagne
Torsdag: Lasagne
Fredag: I sommerhus med familien – Hjemmelavede hveder om aftenen
Lørdag: I sommerhus
Søndag: Spaghetti Carbonarra, medmindre vi spiser med familien

Mums.. Glæder mig virkelig til denne uge. Især til at komme i sommerhus i weekenden. Nu vil jeg smutte ud og tage mine muffins ud af ovnen.

God søndag!

Skriv et svar

