Madbilleder og inspiration..

Posted: 12. maj 2011 in Mad, Tanker
Tags: ,

Sad og kiggede billeder igennem…
Billeder af mad vi har spist gennem tiden, men som jeg bare ikke har blogget om, eller bare billeder som jeg synes om. Men hey, mad synes man vel altid om? Eller hvad?

En dejlig omgang ovnkartofler, med en stegt nakkekotelet og vandmelonsalat med feta.
Det behøver for min skyld ikke være så indviklet, for at det smager godt.

En mælkesovs.. Min kæreste elsker pasta, så rigtigt ofte, koger vi en omgang pasta og så laver jeg et eller andet til ham.
Det er altid kød, noget grønt og så bliver panden koget af med mælk.
Denne gang var det cocktailpølser, ramsløg, forårsløg og mælk. Og så sluttede jeg med en lille smule rød chilipesto. Pastaen vendes i, nemt og hurtigt. Mad på 15 minutter.

Og så smuttede vi lige til Middelfart. Hentede ramsløg og et par is 🙂

Lækre pandekager med øl! MUMS…

Og så lige et lille spørgsmål, der bliver smidt ud i blogland..
Hvad er der lige sket for det her?

Smukke, høje vaniljemuffins..
Der holdt formen..

Og så blev de bagt igen, for de smagte SÅ godt! Og så faldt de bare sammen..
Øv..!
Min tanke er manglende mel..
Hmm….

Og da det hele jo ikke kan gå op i kage, så får jeg også salat. Og det her var en meget lækker udgave!

Salat er skønt.. Især når den, ligesom på billedet ovenover og under, er med dressing, peanuts/græskarkerner og feta. Og det gælder både om det er som frokost alene, eller som tilbehør.

Her sammen med en steak, ovnkartofler og kold sovs.

Nå, nok om mad.. Nu vil jeg nyde resten af min fridag, inden den står på studiegruppemøde imorgen.

Skriv et svar

